Haul Zakupowyp TRENDSGAL cz1

      Dotarło do mnie pierwsze ogromne zamówienie z Trendsgal (klik), dziś pokaże Wam pierwszą część, czyli to co wybrała sobie moja siostra.

1. Torebka z saszetką, którą można nosić osobno.
Bardzo fajna jakość, wszystkie wykończenia w jak najlepszym porządku, nie pachniała brzydko, ładnie się układa.





2. Piękna bluzka oversize
Przyjemna w dotyku, brak odstających nitek. Wydaje mi się, że na osobach z mniejszym biustem wyglądała by lepiej.






3. Bluza imitująca kurtkę
Bardzo fajna design, niestety materiał dosyć sztuczny. Wykończenie staranne nie odstają żadne nitki. Na jesień w sam raz.








Jak Wam się podobają nasze zakupy? :)

22 komentarze:

  1. Ta kurtko bluza bardzo fajna. Na jesien w sam.raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :) Spodobała mi się zwłaszcza torebka - sama zastanawiałam się nad jej zakupem i teraz chyba się skuszę skoro jakościowo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga pozycje mam ale zamówiłam za duży rozmiar a jeśli chodzi o bluz kurtkę Ti nad nią myślę. Wygląda ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka ;) Bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy! torbe dodaje do koszyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz w tej oversizeowej bluzce :D Podoba mi się. Torebka również, szczególnie, że jest czarna i pasuje do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no super wybory. Torebka czarna a na zdjęciu wpadają jakby w szary. Ale świetny zestaw! 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że bluza sztuczna. ja raz brałam, ale inną i dla mnie super. ale za to kolor fajny chyba,ze zdjecie robione z fleszem i tak odbilo swiatlo ;P . a torebka cudowna !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest bardzo ładna. Oversize'owa bluzka też jest fajna, jednak kolor ze zdjęcia jest ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzo-kurtecZka ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czerwona kurtka doskonale na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i lezy doskonale, ale to moja sis...nie ja...

      Usuń
  13. Torebka i bluza bardzo mi sie podobają. Torebka jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka podoba nam się najbardziej ^^ Super wybór! Poklikane :3

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy, sama bym chciała takie torebki

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą bluzkę w kolorze bordo i potwierdzam, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger