Testy kosmetyków Mamas- Żel do higieny intymnej

Ostatnio informowałam Was, że zostałam zaproszona do testowania kosmetyków Mamas dla przyszłych mam, więc czas by uchylić rąbka tajemnicy 😀
Aktualnie w mojej łazience można spotkać:


Dla przypomnienia dodam, że to są kosmetyki z bezpiecznym składem dla mam i ich nienarodzonych jeszcze maleństw, czyli pozbawione substancji takich jak:
- Kwasy octowe AHA,
- Kwas salicylowy,
- Olejek bergamotowy,
Olejek  rozmarynowy,
- Retinoidy i retinol,
- Triklosan,
- Tetracykliny.




Od kilku dni je testuję, więc czas na moją opinię, jako pierwszy na mojej liście jest 
Żel do higieny intymnej 
150ml



 Z kwasem mlekowym, alantoiną, mocznikiem oraz ekstraktami z rumianku i korzenia piwonii. Nawilża, łagodzi podrażnienia oraz pomaga utrzymać właściwą florę bakteryjną i prawidłowe pH miejsc intymnych.

skład

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Ammonium Lauryl Sulfate, Allantoin, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Flower Extract, Paeonia Albiflora Root Extract, Propylene Glycol, Sodium Lactate, Urea, Glycine, Fructose, Niacinamide, Inositol, Sodium PCA, Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-4 Caprate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate.


Żel otrzymujemy w kartoniku, w którym kryje się bardzo poręczna butelka z pompką.
Dzięki temu jego używanie jest nie tylko ergonomiczne, ale i ekonomiczne; opakowanie dobrze trzyma się w dłoni, bez problemu odmierzymy ilość potrzebnego żelu, otwieranie i zamykanie mechanizmu odbywa się poprzez przekręcanie góry w lewo bądź prawo, więc spokojnie możemy spakować go do szpitala i nic się nie wyleje.




Żel posiada bezzapachową formułę, dlatego jest idealny dla osób, które nie lubią zapachowych kosmetyków, mi to nie przeszkadza, przynajmniej mam pewność, że nie ma zbędnych składników, które mogłyby wywołać reakcję alergiczną. Ma konsystencję dosyć gęstego żelu, która nie spływa z dłoni, za co kolejny plus, delikatnie się pieni, więc bardzo łatwo jest go spłukać.


Wśród tego typu kosmetyków zyska miano moje ulubieńca. Po około dwóch tygodniach testowania mogę śmiało to stwierdzić, nie dość, że jest bardzo wydajny to łagodzi wszelkie podrażnienia.
Bardzo pomocny przy infekcjach, które jak na złość często lubią spotykać kobiety w ciąży; łagodzi ich przebieg i przywraca naturalne pH.  Niweluje uczucie swędzenia czy pieczenia, nie wysusza. Używam go regularnie, rano i wieczorem.
Najfajniejsze w tym wszystkim jest długotrwałe uczucie świeżości, które pozostawia po użyciu.
Cenowo bardzo przystępny jak na 'specjalistyczne' kosmetyki; możemy go spotkać w aptekach już od ok 14 zł.  Więc zostanie ze mną już na stałe.
Was ponownie zapraszam na stronę producenta:



gdzie oprócz porad często są konkursy, w których możecie wygrać m.in ten żel i go wypróbować.


2 komentarze:

  1. również polecam to najlepszy żel do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny skład ja także polecam. Kosmetyki Mamas są godne polecania.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger