Ambasadorka Colour Catcher #zlapkolor

Tym razem dostałam się do kampanii Chusteczek Colour Catcher za pośrednictwem Rekomenduj.to.
Moja paczka ambasadorska zawierała:
1. Przewodnik projektu 1szt
2. Ulotki o działaniu chusteczek dla rodziny i znajomych ok 20szt
3. Pełnowartościowe opakowanie chusteczek 20szt- 1op.
4. Próbki dla znajomych 2szt- 20 op.




Jeśli wrzucamy do bębna pralki różne kolory ubrań, normalnym jest, że po pewnym czasie blakną, a białe rzeczy szarzeją. Ponadto podobno zabrudzenia z jednych ubrań mogą osadzać się na innych wpływając znacząco na ich jakość. Firma K2r wychodzi nam na przód, stworzyła magiczne chusteczki, które działają jak takie magnesiki i wyłapują kolory oraz zabrudzenia chroniąc pozostałe rzeczy w naszej pralce.
Do jasnych kolorów wystarczy 1 chusteczka wkładana do bębna pralki, do ciemnych 2, wyciągane zaraz po praniu. Musimy jednak pamiętać, że jeśli mamy nowe rzeczy w bardzo intensywnych kolorach to powinniśmy je prać kilka prań osobno, bo tutaj nawet Colour Catcher może nie pomóc.


Jestem bardzo zadowolona, chusteczki wyłapują kolory i zabrudzenia, dbają o jakość ubrań. Teraz sortuję ubrania tylko na kolorowe i czarne- dzięki temu robię mniej prań.
Nie pokaże Wam zużytych chusteczek, ponieważ moje są ledwo szare i słabo widać to na zdjęciach.

Próbki i ulotki rozeszły się w mgnieniu oka. Nawet moja sceptycznie nastawiona do wszystkiego mama ich używa, a ja w końcu nie boję się o swoje ulubione bluzki kiedy mój partner robi pranie :)
Od samego początku zbieram zachwyty i pochwały nad Colour Catcher.
#lapciekolor
i wrzucajcie swoje zdjęcia z #zlapkolor na 
https://www.instagram.com/



3 komentarze:

  1. super na pewno skorzystam i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie. wrzuce wszystko razem (jak zwykle) dodam chusteczkę i nie będę słuchał, że czyjaś nowa koszulka farbuje, a wiadomo jak uciążliwe są kobiety.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem chusteczki po przeczytaniu tego posta; jestem w szoku, mogę wrzucić wszystko do pralki i nie boję się o zafarbowanie- od teraz na stałe zagoszczą na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger