Projekt Smakija! #zakochaniwsmaku!

Po raz kolejny bierzemy oboje udział w pysznym testowaniu dzięki TRND, zostaliśmy wybrani do grona 3.000 Ambasadorów Kaszki Smakija.

Jako Ambasadorzy otrzymaliśmy paczki ambasadorskie (list powitalny, przewodnik projektu, 5 magnesów na lodówkę) oraz przetestujemy po 20 kaszek- 10 dla nas i 10 dla rodziny, przyjaciół, znajomych, a jest w czym wybierać, bo producent prezentuje nam 8 smaków.

Mi najbardziej smakuje kaszka z sosem malinowym i wiśniowym, a M jak przystało na czekoladoholika uwielbia tę z czekoladą.
Najbardziej zaskoczona jestem składem kaszek- żadnych niepotrzebnych dodatków, co prawda słodzone cukrem (lepsze to niż syrop glukozowo-fruktozowy czy aspartan i jego pochodne), poniżej dla przykładu skład z opakowania tej śmietankowej:

Nasze zestawy ambasadorskie:




Szczerze polecam Smakiję jako deser/ drugie śniadanie.

4 komentarze:

  1. Również dostałam się do tego znakomitego i jakże smacznego testowania. Powiem szczerze,że te owocowe smaki dla mnie są trochę za słodkie ale równie pyszne. Ja zakochana jestem w smaku cynamonowym. A skład to trzeba przyznać mega krótki i dobry, żadnych zagęstników, żelatyn i innych tym podobnym świństw co bardzo się chwali. Sama kaszka bardzo delikatna i kremowa. Super na 2-gie śniadanie czy lekki posiłek. Jestem zakochana w smaku. Smacznego testowania życzę �� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaszki Smakija to idealna propozycja na niewielki głód. To doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Kaszki występują w ośmiu wariantach smakowych. Moim faworytem jest zdecydowanie kaszka z sosem z malin. Kaszki to pyszny i sycący deser, który zaspokoi, każde wymagające podniebienie. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

  3. Ten mleczny deserek jest naprawdę pyszny. Jem go na drugie sniadanie, choć zdarza mi się po niego sięgać także wtedy, gdy mam ochotę na cos słodkiego. Jest lekki, sycący, nieprzesłodzony taki prawdziwy w smaku. Drobna kaszka na mleku ma idealną konsystencję oraz dodatki, które nadają kaszkom wyśmienity smak. Dzieciom szczególnie smakuje kaszka czekoladowa i śmietankową. Ja rozkoszuję się owocowymi. Świetna jest wiśniowa, lekko kwaskowata, a przez to jeszcze mniej słodka. #Zakochaniwsmaku

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne testowanie, nie dostałam się do kampanii, ale znam kaszki i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger