Podsumowanie kampanii Colour Catcher #zlapkolor

Podczas rozmów, na temat kampanii Colour Catcher wiele osób było, 
żywo zainteresowanych działaniem chusteczek.
Próbki rozeszły się w mgnieniu oka,
a ja odbierałam miłe wiadomości.
Wiem, że u wielu z Was chusteczki na stałe zagoszczą w łazienkach,
pralniach i na listach zakupów 👌
U mnie są niezastąpione, spokojnie mogę wyjść z domu i zlecić pranie M.,
bez obawy, że znowu coś mi zafarbuje.
Ubrania dłużej pozostają jak nowe; białe T-shirty z kolorowymi nadrukami nie szarzeją,
oszczędzam czas potrzebny na sortowanie,
swoją drogą robię także mniej prań.
Poniżej możecie prześledzić moje próby
#zlapkolor




Jak Wam udało się złapać kolor? 😃

1 komentarz:

  1. W tamtym roku miałam przyjemność testować chusteczki, polecam

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger