Testowanie kosmetyków Mamas dla przyszłych mam.

Zostałam zaproszona do testowania kosmetyków Mamas dla przyszłych mam.
Firma gwarantuje, że są to bezpieczne kosmetyki, z których składu usunięto substancje mogące negatywnie wpływać na kobietę bądź dziecko, m.in:
- Kwasy octowe AHA,
- Kwas salicylowy,
- Olejek bergamotowy,
Olejek  rozmarynowy,
- Retinoidy i retinol,
- Triklosan,
- Tetracykliny.

Jak na razie możemy wybierać w 6 produktach:


Ja dostałam 3 kosmetyki, na razie aktywnie je stosuję po to by móc je rzetelnie zrecenzować.
Co to za produkty? Wszystkiego dowiecie się wkrótce, a teraz zapraszam na stronę producenta:

Gdzie dowiecie się wielu przydatnych rzeczy, odwiedzicie STREFĘ MAMY i zobaczycie dlaczego warto decydować się na kosmetyki dedykowane temu szczególnemu okresowi!.

2 komentarze:

  1. kosmetyki rewelacyjna polecam :) gratuluję testów :) bardzo fajny blog będę stale zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu jakas pomoc w wybraniu odpowiednich produktów do pielęgnacji �� dzięki! Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger