Wygrana w Konkursie: Wygraj tęczową parasolkę i zestaw świeżo-wyciskanych soków Cymes!

Większość z Was pewnie próbuje sił w różnych konkursach i loteriach. Mnie nigdy takie rzeczy nie pociągały, nie wiem czy uważałam, że nie mam szczęścia czy powodowało mną zwykłe lenistwo.
Ostatnio przeglądając jakiś artykuł (sama już nie pamiętam co tak przykuło moją uwagę) na portalu POLKI.PL zauważyłam reklamę konkursu z sokami Victorii Cymes.
Zadanie konkursowe brzmiało: Napisz, jaki jest twój sposób na dobre samopoczucie, co pomaga ci zachować optymizm i cieszyć się życiem.

Nagrody przedstawiały się następująco:




Uwielbiam świeże soki, parasolka też się przyda, więc postanowiłam spróbować swoich sił.
Musicie mi wybaczyć, ale nie pamiętam jakiej odpowiedzi udzieliłam.
Kilka dni po ogłoszeniu wyników konkursu zadzwoniła do mnie przemiła p. Marta z firmy Victoria Cymes
z zapytaniem kiedy będzie można dostarczyć mi nagrodę, która razem z listownym podziękowaniem była u mnie już kilka dni po ogłoszeniu wyników.



Parasolka jest piękna, taka tęczowa i może się nie wydawać, ale naprawdę duża,
będę zadawać szyku na Wrocławskich ulicach w trakcie deszczu- taki pozytywny akcent 
💦💧💙💛💗
Jako, że są to świeże soki i mają krótki okres przydatności do spożycia, nie nastawiałam się na ilości hurtowe. Moim faworytem są jabłkowe, bez dodatku cukru, sam sok, z polskich jabłek o pojemności 250ml. Jeśli kiedyś babcia lub mama wyciskały am sok w sokowirówce to smak jest identyczny- można powrócić do czasów dzieciństwa.
Naturalnie pyszne, zdrowe, jedna butelka to rekomendowana jedna porcja warzyw i owoców.
M natomiast nie lubi słodkich napoi, dlatego polubił się z sokiem marchwiowym, o naturalnym smaku, kojarzy mu się z taka młodą marchewką, wyrywaną prostą z grządki.
Znowu sama natura bez żadnych dodatków.
W tym wariancie możemy spotkać jeszcze smaki: marchwiowy z selerem/ z gruszek/ z kiszonej kapusty i marchwi.

Filozofia Victoria Cymes to 5xN:
naturalnie mętne
niebarwione
niepasteryzowane
niesłodzone
niekonserwowane

Jeśli też chcielibyście je przetestować i sprawdzić ile prawdy w tej filozofii,
zapraszam na nowy

Żeby szerzej zapoznać się z oferta producenta warto odwiedzić ich stronę
i nie zapomnijcie zalajkować ich FB :)


2 komentarze:

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger