Modny dwulatek z Banggood.

 Cześć :) Dawno nie było u mnie żadnych chińskich paczek, bo pomiędzy czytaniem, a pracą ciężko było na nie znaleźć czas.
Jakiś czas temu zamówiłam dla Olka fullcupa z Banggood. Lubię ubierać go jak małego mężczyznę (ale też staram się nie przesadzać). Nie lubię natomiast ubrań z postaciami z bajek, jedyna dopuszczalna to Myszka Miki. Mam nadzieję, że Olek też nie będzie naciskał na ubrania z nadrukami.
Nie spodziewałam się, że będzie tak dobry jakościowo i co najważniejsze - dotrze do mnie bez żadnych uszkodzeń. 





Czapka, nie odbiega niczym od tych, które można u nas kupić w sieciówkach. Napis jest wyszywany, a obwód bez problemu da się regulować.





Jak widać na zdjęciach właściciel jest zadowolony :)

10 komentarzy:

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger