Testy kosmetyków Mamas- Krem przeciw rozstępom

Dziś znowu mam dla Was Mamas- testowania ciąg dalszy, na tapecie:

Krem przeciw rozstępom
150ml

     Do intensywnej pielęgnacji skóry w czasie ciąży i po porodzie zapobiega powstawaniu rozstępów i nasilaniu się już istniejących. Zawarty w kremie Hydroxyprolisilane CN®, zwany aktywatorem młodego kolagenu, stymuluje podziały komórkowe skóry dzięki czemu poprawia jej strukturę i elastyczność.

skład

Aqua, Cetearyl Alcohol,PPG-11 Stearyl Ether, Isopropyl Palmitate, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride, Phosphate, Parfum, Propylene Glycol, Tocopherol Acetate, Methylsilanol, Hydroxyproline Aspartate, Butylene Glycol, Sodium Benzoate, Alcohol Denat., Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Badania kliniczne

Efekt potwierdzony przez konsumentki*:

96% nawilża skórę

92% zmniejsza uczucie napięcia skóry
88% poprawia jędrność i elastyczność skóry

88% badanych chciałaby stosować ten produkt regularnie
*Badanie aplikacyjne na 25 konsumentkach przez 4 tygodnie

Krem jak jego poprzednicy zapakowany jest w kartonowe pudełeczko. Tubka wygodna w użyciu, lekko matowa, nie wypada z dłoni. Zaskoczenie- ten krem pachnie!!! Delikatny zapach przypomina mi nagietka- podejrzewam, że jest to zasługa użytych składników aktywnych. Bogata konsystencja wyczuwalna w palcach, wygodnie się rozprowadza. Podoba mi się, że krem szybko się wchłania i nie lepi się, więc spokojnie mogę używać go z samego rana, bez ryzyka, że pobrudzę ubranie.




Na pewno już widzę nawilżenie i napięcie skóry, wygląda ona na zdrową. Nie mam uczucia ciągnięcia czy swędzenia- co może zwiastować rozstępy. Po aplikacji, na skórze
pozostaje delikatny film. Jestem na początku trzeciego trymestru, więc 'najgorsze' przede mną. Jeśli jednak pojawią się rozstępy to krem sprawia, że szybko bledną i nie są głębokie-co też jest dużym plusem. Niestety, niektórych z nas to nie ominie.
Używanie Mamas sprawia przyjemność, nie boję się, że coś mi zaszkodzi i mam pewność, że dbam o siebie w najlepszy możliwy sposób.


Was ponownie zapraszam na stronę:

MAMAS oraz Panpage

1 komentarz:

  1. Również polecam,używałam na już istniejące rozstępy. Muszę przyznać,że spisał się na medal. Zdecydowanie moje istniejące blizny zbladły i stały się mniej widoczne. A sam skład także robi dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger