Wydawnictwo Skrzat: Dawid Ratajczak - "Jak wytresować kota. Historie prawdziwe"

Hej. Dziś ostatni dzień lutego, moje postanowienia miesięczne wyszły średnio – napisałam odpowiednią ilość postów. Przeczytałam założoną ilość książek, ale reszta wypada słabo. Muszę chyba zacząć małymi krokami, a nie rzucać się na głęboka wodę. Dziś mam książkę, która mnie zaskoczyła.
 Poznajcie Krokieta, którego waga spędza sen z powiek właścicieli. On sam natomiast martwi się tylko o pełną miskę, w całym tego słowa znaczeniu.
Uparty Szajba, tak łatwo nie pozwoli odgonić się od choinki. Swoje niezadowolenie będzie zwiastował głośnym miauczeniem – czyli jak zawsze.
Lucjan poczuje zew natury i powiew świeżości, zawstydzając swojego właściciela i ściągając uwagę połowy osiedla.
Pewien jegomość znajdzie nowy dom, a Fafik nie da się przekonać do brania leków zgodnie z zaleceniami lekarza.
 Jak wytresować kota? Historie prawdziwe to kolejna propozycja od Wydawnictwa Skrzat. Uczciwie przyznam, że nie znam innych książek z tej serii, więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Po cichu liczyłam, że będzie to poradnik, który pozwoli mi opanować moje dwa sierściuchy, a otrzymałam zabawny zestaw prawdziwych historii kotów i ich właścicieli.
Kto ma kota ten wie, że to nie kot mieszka u niego, a na odwrót.
 Książkę czyta się szybko, jest napisana  w świetnym stylu, a prawie każda historia wywołuje w nas salwy śmiechu. Ciekawi bohaterowie i ich potyczki z poskromieniem kociej natury, sprawią, że to co początkowo wydawało się zabawne, okazuje się tak posobne do tego co każdy właściciel kota przeżywa w swoim domu.
 Myślę, że kociarze i fani tej serii nie będą zawiedzeni.

1 komentarz:

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger