ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA!


Cześć 😊 Rzadko robię zapowiedzi na blogu – zazwyczaj informacje o nowy książkach udostępniam na instagramie. Jednak 15.01.2020r premierę będzie miała książka, na którą wiele osób z niecierpliwością – Podróż Cilki, jest kontunuacją słynnego już Tatuażysty z Auschwitz.

„ W obozie dzieje się coś fenomenalnego, tyle szczęścia co ma nasz bohater starczyłoby dla kilku ludzi. Niesamowita wola przetrwania, mądrość i wrodzony spryt, ale także duża doza szczęścia pozwalają mu na egzystencję. Lale udaje sie kilkukrotnie uciec przed śmiercią.
Znajomość języków sprawia, że zaczyna pracować jako Tätowierer. To on jest jednym z pierwszych, który widzi setki tysięcy więźniów, przyjeżdżających do obozu.” ~ tak pisałam o Tatuażyście (tu)


Ja już mam swój egzeplarz, a Wy możecie zamówić go tutaj: bit.ly/PodróżCilki

2 komentarze:

  1. Niestety nie moja bajka, ale mysle ze znajdzie swoich czytelnikow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są łatwe książki - mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger