Dobre, bo polskie?

   Moje drogie Panie :) Żyjemy  w czasach, gdzie wygląd jest priorytetem. Z billboardów, okładek czasopism czy z TV spoglądają na nas kobiety, które są ucieleśnieniem stylu; zawsze modne fryzury i perfekcyjny makijaż;  która z nas nie chciałaby tak wyglądać?!😉Z tym makijażem sprawa jest trochę skomplikowana, bo nawet jak się bardzo chce, a umiejętności się nie ma to można zrobić sobie krzywdę- dlatego najlepiej na początku kupić niedrogie kosmetyki (nie mówię o takich z bazaru, gdzie nie wiadomo co jest w składzie), dzięki którym będziemy mogły doszkolić swoje umiejętności. Na początek polecam zacząć przygodę z firmą Revers

 
1. Cienie do powiek Lavien z pędzelkami- Do wyboru pojedyncze kolory lub idealnie dobrane zestawy. Nie są mocno napigmentowane, ale zauważalne, na powiece. Aksamitna formuła pozwala na łatwą aplikację. Nie zauważyłam by te się osypywały, czy zbierały w załamaniu powieki- utrzymują się przez dłuższy czas, nie rozmazują- chociaż ja zawsze używam bazy pod cienie. Uważam jednak, że są całkiem przyzwoite.
 Cena: ok. 4zł za 3g



2. Róż do policzków Rouge Blush N° 5- Aksamitny, dobrze się nakłada i ładnie stapia ze skórą. Idealny do podkreślenia kości policzkowych i konturowania. Bardzo delikatna pigmentacja- nie zrobimy sobie nim krzywdy. Jeśli potrzebujemy zdecydowanego koloru, to ten produkt nie jest dla nas. Jak dla mnie słabo- potrzebuję mocnego podkreślenia.
 Cena: ok. 4zł za 3g



3. Rozświetlacz Glitter Nights Powder Glow Illuminator- Aksamitna rozdrobiona formuła, z dobrze widocznym brokatem. Ma za zadanie odbijać światło tak by ukryć drobne niedoskonałości i zapewnić 'świeżość cerze' przez długi czas.
 Nie zauważyłam tego rozświetlenia, pigmentacja dosyć słaba- raczej sprawdzi się przy bezproblemowej cerze. Ten kosmetyk nie zapewni efektu 'Bling'.
Cena: ok. 6zł za 12g.


4. Puder sypki Silk Touch Loose Powder bronzing & ilumination- Puder dostępny w wersji brązującej oraz w wersji rozświetlającej, aby podkreślić wypukłe części twarzy. Puder redukuje widoczność porów, absorbuje nadmiar sebum. Mam wersję brązującą- faktycznie jest trochę ciemniejszy, ale do porządnego konturowania jednak jest trochę za słaby.  Dla początkującej osoby będzie idealny.
Zapewnia efekt delikatnego matu-plus za to:)
Cena: ok. 7zł za 8g.


5. Pomadka  Just Gold- Błyszczyk pielęgnujący usta z bardzo wygodnym pędzelkiem. Bardzo intensywny kolor, mocne krycie. Niestety trochę się lepi- chociaż mi to bardzo nie przeszkadza. Trwałość średnia, ale jak za tę cenę to ok.
Cena: ok 10zł za 12ml


6. Pomadka Viva Mat- Pomadka w płynie o kremowej konsystencji. Uwielbiam intensywny kolor, który nadaje ustom- bardzo dobrze kryje. Jak nazwa wskazuje, ma mieć efekt matu- dla mnie jednak jest to satyna. Ładnie pachnie, dobrze się nakłada. Niestety, także się klei, ale jej cena to wynagradza. Trwalsza od błyszczyka, ale 'zjada' się nierównomiernie.
Nie jest źle.
Cena: ok. 10zł za 5ml


  Podsumowując, najbardziej polubiłam się z cieniami do powiek i błyszczykiem. Jeśli dopiero zaczynacie przygodę z makijażem, to te kosmetyki będą idealne; mają całkiem przyzwoitą trwałość i przystępne ceny.  Przykładowe użycie możecie zobaczyć na moim Instagramie.

Wiele młodych dziewczyn kupuje kosmetyki niewiadomego pochodzenia z chińskich stron czy na bazarach; ja uważam, że lepiej postawić na polski produkt z gwarancją jakości, który możecie kupić np TUTAJ.



Z jakimi firmami stawiałyście swoje pierwsze kroki w robieniu makijażu?


28 komentarzy:

  1. Mam ich kilka kosmetyków i jak dla mnie są ok :) A zaczynałam swoją przygodę z makijażem z kosmetykami Avon :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka i nadal mam kosmetyków z tej firmy, ale tych totalnie nie znam, ale muszę powiedzieć, że z chęcią bym je przetestowała xd te odcienie brązy wydają się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre kosmetyki z tej firmy bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa marka jak dla mnie nie znałam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z REVERS sprawdził się jedynie korektor. Cienie miały fatalną pigmentację, pomadka również więc jakoś nie ciągnie mnie do marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę tą markę, ale jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z jej oferty, ale jakoś mnie nie przekonuje ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię firmę Revers. Mam tusz i cienie do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te cienie w innych kolorach i bardzo je lubieb:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z revers najlepsza dla mnie byla baza silikonowa. Niewiella cena a efekt super wychodzi wiec firmy nie przekreslam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej miałam ochotę na wypróbowanie kosmetyków tej marki, ale przeszło mi, kiedy znalazłam je w sklepie a'la "Wszystko po 5 zł". Oczywiście niska cena jest u mnie zawsze mile widziana, ale jednak Cienie czy podkłady w cenie 5-8 zł nie przekonują mnie do siebie w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten puder, wygląda właśnie na taki delikatny. Ano i lubię mat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez jestem tego samego zdania ze lepiej kupic polskie niedrogie niz zamowic chinszczyzne z cementem w srodku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji testować tych kosmetyków, ale chciałabym wypróbować ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także lubię firmy polskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię tą pomadkę. Fajnie się teraz sprawdza, bo usta w moim przypadku przez długi czas są nawilzone :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory pomadek piękne, ale marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie miałam styczności z tą marką. Ale mi smaka narobiłaś tymi truskawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialam cienie od Revers i mnie nie zachwycily, mialy bardzo slabą pigmentację. Jednak polecam baze pod makijaż od Revers. Niczym nie ustepuje swoim droższym odpowiednikom.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam okazje próbować kosmetyki od Revers. Co do cieni, to niestety u mnie niezbyt się sprawdziły. Pomadkę miałam w ciemniejszym kolorze i w sumie jedyną rzeczą, która mi przeszkadzała to było "zjadanie się"/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje pierwsze kroki makijażowe to chyba robiłam wraz z jakimiś podkradanymi cioci kosmetykami, czyli co się trafiło to było;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam styczność z tą firmą i uważam, że ich cienie są bardzo kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka kosmetyków tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona. Ich ogromny plus to przystępna cena

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie te kosmetyki nie sprawdziły się do końca. Nie wrócę do nich

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałąm styczności z tą marką ale fatycznie cienie wydają się fajnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger