Już niedługo Andrzejki, co ubrać by wyglądać dobrze?!

   Drogie Panie :) Czas biegnie nieubłaganie, chociaż część z nas jeszcze tęskni za ubiegłym Latem, to właśnie powoli kończy się Jesień.... W okolicach 30 listopada jak co roku odbędą się bale Andrzejkowe, jeśli nie macie zarezerwowanego miejsca na żadnej imprezie to ostatni moment by o tym pomyśleć; strojem się nie martwcie- w sklepie Zaful można skompletować całą garderobę, a jeśli szybko zdecydujemy się na zakup, paczka spokojnie zdąży dojść! Ja skompletowałam dwa outfity:


                         sukienka/torebka/buty/kolczyki

                   Który bardziej przypadł Wam do gustu? :)

21 komentarzy:

  1. Sukienki są prześliczne, dodatki może troszkę spersonalizowałabym pod siebie, ale sukienki niesamowite! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie propozycje stylizacji bardzo mi się podobają :) ciężko zdecydować która lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/11/a-nice-day-spent.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja to coś w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi sie podoba! Jak zwykle :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej sukienki obłędne a dodatki cudowne. Wow

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga. Ahhh w sumie obie śliczne są nie mogę się zdecydować 😜

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zestawy bardzo mi się podobają, ale do takich sukienek trzeba mieć nienaganną figurę, co je u mnie dyskwalifikuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba zestawiania jak najbardziej mi się podobają!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pierwszą sukienkę, jest zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie stylizacje są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona zestawy mi sie podobają, a najbardziej torebki. Oj zaczynam mieć do nich słabość

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie zestaw numer 2, chociaż szpilki wolę z zestawu numer 1:)))

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger