Jak pachnie wiatr wzniecany skrzydłami jastrzębia?

   Drogie Panie :) Czy wiecie, że nazwa perfumy oznacza dosłownie 'przez dym' od łacińskiego 'per fumum'?! Uznaje się, że wszystko zaczęło się od żywicy, która roztoczyła swój aromat, pojawiając się przypadkowo w rytualnym ognisku.
Później poszło gładko: 
-starożytny egipt i grecja- zapach używany do obrzędów religijnych,  w medycynie i jako ozdoba;
-średniowiecze- zapach ma odpędzać choroby, ale także cieszyć,
-renesans- zapach zastępuje wodę, jego przełom z barokiem jest także początkiem masowej produkcji perfum ze składników naturalnych,
-XIX w. wykorzystanie syntetycznych składników,
-XX w. uzyskiwanie nieznanych dotąd zapachów dzięki sile natury i nauki (powstaje słynne Chanel N˚5). Aktualnie towar niegdyś luksusowy, dostępny jest na każdym rogu i dla każdego. Jednakże producenci w dalszym ciągu starają się nas czymś zaskoczyć. 
  Mieliśmy oboje z M przyjemność przetestować markę


która to dopiero pojawiła się na rynku i sygnowana jest przez Radosława Majdana i Małgorzatę Rozenek- Majdan. Nazwa nie jest przypadkowa; swoje korzenie ma w kulturze indiańskiej i znaczy po prostu 'złoty jastrząb'. Radek mocno interesuje się kulturą indiańską i jest to po prostu odpowiednik jego znaku zodiaku. Z założenia mężczyzna Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą, nie boi się sięgać po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt.


M otrzymał do przetestowania zestaw Vabun Sport w postaci wody perfumowanej (100ml) oraz żelu pod prysznic (250ml).  Jak zapewnia producent Vabun Sport są stworzone dla aktywnych i energicznych mężczyzn. Zdecydowanie pasują do osób, które nie przestają podejmować kolejnych wyzwań i stawiać przed sobą kolejnych celów. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele i ubraniu. Kusi zmysły i zachęca do aktywności.


  Perfumy standardowo są w szklanym flakonie o obłym kształcie, niestandardowe zastosowanie nadruku na wewnętrznej stronie wyróżnia się na rynku drogeryjnym.
Butelka poręczna, dobrze leży w dłoni i przyjemnie prezentuje się na półce w łazience. W perfumach przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. 
M stwierdza, że zapach mu się podoba i długo się utrzymuje i.... tyle z jego recenzji. Chłopak się rozgadał- nie ma co😉
Dla mnie jest to typowy męski, sportowy zapach. 
Naprawdę długo utrzymuje się na ciele i odzieży. Zapach pięknie 'pracuje'; początkowo mocne, dosyć ostre tony z czasem ustępują miejsca słodkim nutom, by na końcu pozostawić, subtelną aczkolwiek zauważalną słodką poświatę.


   Jeśli chodzi o żel pod prysznic to zamknięty jest w wysokiej, poręcznej, plastikowej butelce z zamknięciem na 'klik'. łączy on w sobie delikatne nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma. 
Wzbogacony o składniki aktywne jak: 
-Gliceryna- substancja nawilżająca,
-Panthenol-prowitamina B5; łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek,
-Alantoina- silnie nawilża,
-Ekstrakt z aloesu- nawilża i działa łagodząco.
Fajnie się pieni, dokładnie oczyszcza skórę, nie powodował u M swędzenia (często mu się to zdarza). Aromat pozostaje na skórze w formie delikatnej poświaty.
Chociaż, różni się trochę kompozycją zapachową z perfumami to oba zapachy ładnie ze sobą korespondują na ciele.
Szkoda, że formuła żelu nie została ulepszona i nie służy on do mycia włosów. Taki produkt byłby idealny po ciężkim treningu na siłowni.

  Fani perfum sygnowanych przez marki odzieży sportowej, będą zachwyceni Vabun Sport. To idealny zestaw dla aktywnego mężczyzny; na co dzień, randkę czy spotkanie ze znajomymi. Niesie ze sobą powiew świeżości i młodzieńczą radość.

Markę otrzymacie m.in w salonach Paco Lorente, Drogeriach Hebe czy Daili oraz w sklepie internetowym producenta.

25 komentarzy:

  1. jest to aktualnie ulubiony zapach mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu bratu bardzo spodobały się zapachy produktów Vabun ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż ma ten żel pod prysznic. Rewelacyjnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy ten zel plus inne z wariantow vabun męskiego i bardzo lubimy kazdy z nich szczegolnie ze wzgledu na te zapachy które czuc jeszcze jakis czas po kapieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem zapachu :)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój M ucieszyłby się z tego zapachu, tak mi się przynajmniej wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo chciałabym przetestować te perfumy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faceci to potrafią krótko opisać zapach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak zapach prezentuje się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko na opinię facetów nie ma co liczyć 😂 oni są zbudowano jak cep: krótko i na temat. I tak powiedział Ci więcej, niż Mój, ponieważ ż jego ust wyszło jedno bardzo rozwinięte slowo: fajne! Ale akurat sport lubię.jest typowo na co dzień, w przeciwieństwie do "Golda". Ale przyznam się, że długi się utrzymuje i jest wydajna perfumka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha :) to mój przy twoim to prawdziwy orator :D

      Usuń
  11. Great post dear!You have amazing blog.
    Do you want we to follow each other? Let me know <3

    Visit me,Coccinella

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa tego zapachu, fajny zestaw na prezent dla faceta

    OdpowiedzUsuń
  13. No już któryś raz widzę perfumy tej marki, kiedy ja je wreszcie poznam własnym nosem;D

    OdpowiedzUsuń
  14. mój partner bardzo lubi kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Narzeczony ma ten zestaw i bardzo go lubi. Ja z resztą tez ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój mąż miał ten zestaw i bardzo chwalił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój Luby ma wariant klasyczny i wprost go uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfumy mają niebanalny wygląd. Nie miałam okazji ich wąchać więc nie wiem jak pachną. Bardzo fajny wpis i musze przyznać, że treść robi wrazenie. Widać że przygotowałaś się do napisania tego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  19. znam i lubiny, ale osobiście preferujemy gold :D jest zniewalający, chodż i ten czarny sport jest naprawdę zajebisty xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfum mógł by być ulubieńcem mojego faceta, lecz on ma tak specyficzny gust, że sam musi powąchać by stwierdzić, czy mu się podoba😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfumy te widziałam w Hebe :) I bardzo przypadły mi do gustu. Gdyby tylko mój luby przepadł w tym zapachu, z pewnością bym mu je kupiła. Damski wariant również mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger