Kampania Bakoma BIO od Rekomenduj.to #toProstetoBio #RekomendujTo






Dzisiaj obiecana relacja z testów Bakomy BIO .
Będzie krótko, bo i w składzie tylko: jogurt, owoce i cukier trzcinowy.
Jogurt, który podbił moje serce dzięki naturalnemu smaku owoców. Jestem fanką zdrowego żywienia, staram się czytać skład produktów i unikać zbędnych dodatków.
Naprawdę duże, dojrzałe kawałki owoców, komponują się z delikatnym smakiem jogurtu. Słyszałam kilka opinii, że jest kwaśny- ja tego nie wyczuwam. Jak dla mnie porządny, dobrze wyważony smak, nie za słodki.






Bardzo sycąca przekąska, która można użyć jako bazę do owsianki/sałatki owocowej.
Chyba nie mam swojego ulubionego smaku; wszystkie są tak samo dobrze, o czym świadczy tempo w jakim znikają z lodówki.





Ceny wahają się od 1,48zł do 2,28zł - nie jest to jakaś wygórowana wartość, w porównaniu do innych jogurtów Bio czy nawet tych popularnych marek, których skład opiera się na mleku w proszku, a smak jest zdecydowanie lepszy.

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji to zachęcam do wypróbowania; jest dostępny w większości sklepów.

1 komentarz:

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger