Pierwsze tak słabe zamówienie, co poszło nie tak?

  Drogie Panie :) Miałam przyjemność zrobić pierwszy raz zakupy w kolejnej sieciówce Twinkledeals. Postawiłam na klasykę i zamówiłam kozaki, sukienkę i bluzkę.

1. Kozaki z imitacji zamszu [klik]






Buty nie są ocieplane, nie było żadnych widocznych plam kleju- całkiem dobre wykonanie.
Ładnie się prezentują. Niestety obcasy są z takiego cienkiego plastiku i to czuć podczas chodzenia- zamiast ładnego stukotu obcasów jest taki dziwny dźwięk. Kolejna rzecz to dosyć wąska cholewka, która nie dość, że nie jest regulowana to nie jest także elastyczna. 

2. Sukienka w kwiatowy wzór [klik]





Widziałam, że sukienka ma w składzie poliester, ale że będzie przypominać w dotyku zasłonę, nie przyszłoby mi do głowy. Wzór jest ładny, ale nie podobają mi się rękawy, które ciężko udrapować jak na modelce. Do tego absolutnie nie jest to mój krój-aktualnie mam dosyć spory biust i niestety sukienka dodaje parę kg.

3. Czarna bluzka z aplikacją na dekolcie [klik]


Chociaż posiłkowałam się tabelą, a krój nie jest dopasowany, bluzka przyszła strasznie mała.
Aplikacja jest przyszyta. Materiał sztuczny- więc tutaj też nie trafiłam.

Jak na pierwsze zamówienie średnio oceniam ten sklep, może kolejne zakupy okażą się bardziej udane.

2 komentarze:

  1. Z zakupami z zagranicy tak to juz jest , nigdy nie wiemy na pewno co przyjdzie. szkoda, że trafiły do Ciebie tak słabe produkty. Może następnym razem będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że tak słabo wypadły te rzeczy.
    Na zdjęciach sklepu wydają się bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger