Gdzie nabyć akcesoria do mieszkania

  Drogie Panie :) Jak pewnie większość z Was lubię zmieniać wystrój mieszkania poprzez użycie różnego rodzaju dekoracji. Od kiedy mieszkam na wsi, co jakieś dwa tygodnie jadę do Wrocławia i hurtem zwiedzam TK MAXX, Pepco oraz KIK, ale jeśli nie mam auta do swojej dyspozycji, wtedy posiłkuję się zakupami przez internet. Grudzień to był bardzo pracowity miesiąc dla mnie; remont, przeprowadzka, święta- na wyprawy do sklepów nie było wiele czasu, dlatego skorzystałam z oferty Banggood i zamówiłam świecącą choinkę [klik].





Choinka świeci mocno, jest wykonana całkiem porządnie. Przychodzi w płaskim kartonie, musimy połączyć gorę z podstawą i schować w środku przewody.
Zawsze zaskakuje mnie, zasilanie w chińskich dekoracjach- to kolejna rzecz zasilana trzema bateriami AA.
Jedynym minusem jest czas dostawy, miała ozdabiać mieszkanie na święta, a pojawiła się w połowie stycznia.
Dlatego, póki zima kalendarzowa trwa jest ona elementem wystroju.

7 komentarzy:

  1. ja najczęściej wybieram pepco :D mam po drodze, nie jest drogo a mają prześliczne rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. choinka podoba mi się! kurde chce znow świat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj brakuje nam takich dekoracji w domu :/ Szczególnie teraz gdy wszystkie świąteczne ozdoby już pochowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze o takich rzeczach nie myślę, gdyż jestem na etapie zakupu nowego mieszkania w stanie surowym. Na ten moment również czytałam czym charakteryzuje się umowa deweloperska https://www.eurostyl.com.pl/blog/czym-jest-umowa-deweloperska-jak-wyglada-umowa-z-deweloperem-wyjasniamy i ewentualnie co ona powinna zawierać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli faktycznie cenimy sobie takie dodatki to oczywiście warto jest je stosować. Ja jednak jestem zdania, że ważną sprawą jest posiadanie ładnych listew przypodłogowych. Właśnie dlatego ja od razu postawiłam na listwy https://artcorestudio.pl/listwy-przypodlogowe które są dla mnie bardzo wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger