Koszulowy zawrót głowy z Zaful

  Drogie Panie :) Jak już wspominałam mam sporo zaległości; przyszło do mnie ostatnimi czasy sporo paczek m. in. ta z Zaful, w której były 3 koszule; chyba podświadomie przygotowuję się do powrotu do biura.

1.Koszula z haftem na ramionach. [klik]
Naprawdę fajny materiał, przypomina koszule, które można kupić w naszych sklepach. Lekko elastyczny. Haft dobrze wykończony.





                                2.Koszula z różą. [klik]
 Bardzo modny motyw róży na pewno dodaje uroku, jednak nie do końca jestem zadowolona z materiału. Mam wrażenie, że jest tu więcej poliestru niż bawełny, a szkoda.
Ponadto, nie trafiłam z rozmiarem, pomimo korzystania z tabeli.


                   3. Oversizowa koszula z haftem. [klik]
  Na tę koszulę czekałam z niecierpliwością. Nauczoną już, jestem, że jeśli coś ma krój oversize to powinnam zamawiać rozmiar mniejszy, wzięłam M. Niestety koszula jest ogromna, wisi na mnie i optycznie tylko powiększa moją sylwetkę- poszła do dużo wyższej koleżanki, której służy.
Materiał jest cienki; na pewno spora przewaga bawełny. Z haftu nie odstają nitki, ale marszczy się miejscami.


2 komentarze:

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger