Jeśli nie wiesz co mi kupić, kup mi książkę!

  Drogie Panie :) W maju we Wrocławiu odbywały 9. Targi Książki dla Dzieci i Młodzieży Dobre Strony, nie byłam na nich niestety osobiście. Ba! Nawet nie wiedziałabym, że się odbywają gdyby Michał w przerwie pomiędzy zajęciami nie zabłądził w okolice Hali Stulecia.
Po wszystkim wysłał mi zdjęcie, które mogliście obserwować na moim Instagramie


Obydwoje dużo czytamy i tą pasją od najmłodszych lat staramy się zarazić Olka- szukamy ładnych książeczek, których nie zniszczy przy pierwszym spotkaniu i z niewielką ilością teksu.
Od kiedy zaczął chodzić, dłuższe bajki go nie interesują. Woli biegać za kotami :)
Trzy pierwsze pozycje skradły moje 💗 już od samego początku. Są to pierwsze komiksy dla dzieci wydane przez Wydawnictwo TADAM
Pan Kawalarz Wilk i Pan Elegant Lis należą do zbioru utworów autorstwa Adama Święckiego pod tytułem Trochę hałasu z głębi lasu (w tej serii jeszcze Pani Detektyw Sowa i Pan Łasuch Miś).
Są to krótkie, wesołe- często zaskakujące finałem historie. Wciągają swojego czytelnika dzięki zabawnym opisom jak i świetnym ilustracjom.
Idealne dla maluchów poznających świat- czytanie nie trwa długo, a dzięki bogatym i kontrastowym obrazkom możemy zachęcić malucha do interakcji.
  Smoczek Loczek. Na ratunek księżniczce autorstwa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger