Jak zaoszczędzić na kupnie butów.

   Jeśli już trochę tu ze mną jesteście, to dobrze wiecie, że uwielbiam buty 💗 Klapki, sandały, koturny, kozaki, sneakersy itd. Na słupku, na szpilce- w mojej szafie pełno butów. Część noszę często, część tylko na wielkie wyjścia. 
Od kiedy zostałam mamą, częściej stawiam na wygodę. Szpilki chwilowo poszły w odstawkę, a ja zaczęłam szukać czegoś nie tylko wygodnego, ale także stylowego.
Zwykłe buty sportowe nie trafiają w mój gust; często są szerokie i niezgrabne i pasują wyłącznie do dresu. Przeglądając ofertę New Balance zakochałam się w ich sneakersach

https://kixpoint.com/pl/buty-new-balance
  To buty z kategorii lifestyle.  Ładnie dopasowane do stopy, często na wygodnej piankowej podeszwie, pozwolą na całodzienne i komfortowe poruszanie się po mieście, a do tego są naprawdę zgrabne. Spokojnie będę mogła ubrać je do joggerów i t-shirtu, ale także do rurek i żakietu.
Okazuje się, że New Balance i ich sneakersy modne są już od jakiegoś czasu- dlatego czym prędzej muszę nadrobić moje modowe zaległości.


Jak zaoszczędzić na kupnie butów?

  Na ten punkt pewnie już czekacie. Wiem, że zakupy i oszczędzanie na logikę nie idą w parze, ale wystarczy trochę sprytu i zamiast jednej pary butów można mieć dwie! lub buty i torebkę ;) Większość z nas zna porównywarki cenowe, jednak nie zawsze przekierowują one do sklepów. Często są to portale aukcyjne- więc obawa o wiarygodność oferty jest spora.
Inaczej sprawa ma się ze stroną kixpoint.com, odsyła ona do sklepów gdzie nie ma ryzyka zakupienia nieoryginalnego towaru. 

  Rozpiętość cenowa jest duża, poniżej widać, że możemy zaoszczędzić pięćdziesiąt złotych (widziałam różnice nawet stu!). Ja już upatrzony swój model New Balance w całkiem przyjemniej cenie, a dla miłośniczek okazji kixpoint.com ma zakładkę kody rabatowe, gdzie znajdziecie informacje, jak uzystkać zniżki w wybranych sklepach.

Kupujecie buty przez internet? Stawiacie bardziej na wygodę czy wzornictwo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger