Z czym zestawiać letnie sukienki maxi

  Drogie Panie :) Ostatnio pogoda nas rozpieszcza; dni są coraz cieplejsze, co sprzyja zakładaniu letnich sukienek. Kolejny sezon królują sukienki maxi i kwiatowe printy. Pomimo, że mam 165cm wzrostu, to z chęcią wybieram długie sukienki. Wiele moich znajomych nie wie z jakimi dodatkami je zestawiać, więc przy pomocy ZAFUL przygotowałam jedną stylizację.





Sukienka- zwiewna , ukrywa mankamenty i podkreśla talię.


Długie kolczyki wysmuklają twarz.

Wygodne sandałki do spacerów po miejskiej dżungli.



Mała i wygodna torebka, która pomieści telefon i portfel.




Okulary chroniące przed słońcem.

Co najchętniej nosicie latem? :)



3 komentarze:

  1. Świetna propozycja. Sukienka cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne propozycje, ja uwielbiam sukienki maxi. Muszę kupić nowe sandałki na koturnie bo takich mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger