Haul zakupowy Zaful

Drogie Panie :) Jak już pewnie wiecie, kompletuję garderobę na wakacyjny wyjazd. Z pomocą przyszła mi strona Zaful, gdzie zamówiłam 2 rzeczy:

1. Koronkową narzutkę.[klik]
Bardzo fajna jakość. Materiał przyjemny w dotyku, koronka nie drapie, jest tak jakby naszyta na materiale. Zobaczymy jak będzie sprawować się na plaży.





2. Bikini z wysokim stanem.[klik]
Bikini jest fajnie uszyte, dobra jakość materiału, nie odstają nitki, nie różni się niczym od tych kupowanych w PL.
Doł: wysoki, ładnie wykrojony. Boki z ozdobnym marszczeniem- ale za duży, zdecydowanie. Mam w biodrach 91cm i zmieściłabym jeszcze z 10!
Góra push-up: Odpinane ramiączka, jest z jednego kawałka materiału więc nie ma możliwości regulacji obwodu. Niestety pomimo sprawdzania tabeli jest za mały. Na biust w rozmiarze 75H jest dużo za mały, myślę, że na 85D byłby idealny.









2 komentarze:

  1. Ładny stój, szkoda, że nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bikini z wysokim stanem :)
    Zapraszam do mnie www.makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger