Chleb ProBody- obniżona zawartość węglowodanów, podwyższona zawartość białka






W erze produktów niskotłuszczowych, które rzekomo są dietetyczne, mam dla Was coś co faktycznie sprawi, że wasza waga zacznie Was satysfakcjonować.
Większość- w tym ja, nie wyobraża sobie swojej codziennej diety 
bez pieczywa, przynajmniej od czasu-do czasu.
Dlatego wśród wysoko przetworzonych produktów, które cechuje wysoka zawartość cukru,
udało mi się znaleźć chleb o
obniżonej wartości węglowodanów, a zwiększonej ilości białka,
co ma dać nam uczucie sytości na długo.

Wolno przyswajalne węglowodany, powodują powolny wzrost
glukozy we krwi, ułatwiając kontrolę poziomu cukru.
ProBody jest idealny:
przy niskowęglowodanowym sposobie odżywiania
jako uzupełnienie diety,
dla diabetyków.


ProBody to

pieczywo o niskim indeksie glikemicznym – 33,5!



skład

woda, białko pszenne, mąka sojowa, śruta sojowa
mąka i suszony zakwas z pełnego przemiału pszenicy orkisz,, 
siemię  lniane (żółte i brązowe), nasiona słonecznika, sezam,
błonnik jabłkowy, otręby pszenne, drożdże, sól, ekstrakt ze słodu jęczmiennego, przyprawy.


Obawiałam się smaku, bo zdrowsze, nie znaczy smaczniejsze i tu pozytywne zaskoczenie!!
Chleb jest pyszny! Miękki środek z miksem ziaren, z lekko słoną skórką, w posypce.
Bardzo długo zachowuje świeżość- nawet 4dni bez wysychania i łatwo się go kroi.
Osobiście nie lubię kiedy chleb jest suchy w środku, ten po prostu rozpływa się w ustach.

Jedząc go na śniadanie mam pewność, że dostarczam mojemu organizmowi to co najlepsze,
daje uczucie sytości na długo i pasuje do wersji na słodko- z dżemem,
jak i w wersji wytrawnej- z wędliną itp.
Idealny na poranne tosty i kanapki. Prawda, że prezentuje się pysznie?☺
Cena to ok 4zł za bochenek.


Spotykam go w firmowym sklepie piekarni Hert,
A Ty zobacz gdzie kupisz ProBody

5 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt coś dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) jest naprawdę smaczny i sumienie tak nie boli :)

      Usuń
  2. Kochana! Jak przeczytałam, ze również masz za sobą 34kg to od razu musiałam Cię odwiedzić i bardzo bym chciała dodać Cię do obserwowanych ale nie widzę u Ciebie też możliwości :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli korzystasz z komórki to u góry trzeba kliknąć w menu by się rozwinęło :) mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej ;)

      Usuń
  3. Ooo to coś dla mnie, bo nie mogę jeść białego pieczywa. http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger