Cykoriada- zdrowa alternatywa dla kawy :)








Jakiś czas temu wygrałam w konkursie FB na profilu Cykoriady zestaw ich produktów,
już wcześniej widziałam produkt na półce w sklepie i chciałam go spróbować,
dlatego tym bardziej ucieszyłam się z nagrody.

Cykoriada to naturalny napój rozpuszczalny, którego
głównym składnikiem jest cykoria 98,5%,
a drugim dodatek smakowy tzn. np. żeń-szeń 👍

Co najważniejsze nie zawiera ona kofeiny więc pić ją może każdy bez obaw osoby starsze czy dzieci. Jeśli musisz unikać kawy naturalnej, bo jesteś: cukrzykiem, osobą z wysokim ciśnieniem, problemami z nerkami, jelitami, wątrobą to masz substytut, który powinien przypaść Ci do gustu.
Cykoriada nie podrażnia żołądka, a nawet wspomaga odchudzanie.



Jeszcze Cię nie przekonałam?
Czytaj zatem dalej :)




Kiedy okazało się, że jestem w ciąży martwiłam się o funkcjonowanie swojego organizmu, ponieważ uwielbiam kawę w każdej postaci- jestem uzależniona.
Codziennie piłam 3-4 duże kawy czarne, a często jeszcze dodatkowo Latte.
Jak wiadomo 1-2 małe kawy nie zrobią krzywdy ciężarnym czy karmiącym (o ile nie mają zakazu od lekarza) to więcej może wpływać negatywnie, wyjaławiając już obciążony organizm z mikroelementów.

Ponadto nigdy nie lubiłam kaw zbożowych, czy z dodatkiem cykorii- uważałam je za zło konieczne. Musiałam się przełamać.....i nie żałuję ☺
Kawę przygotowałam zgodnie z instrukcją umieszczoną na opakowaniu,
dodałam zimnego mleka (można dodać śmietankę/cukier wg preferencji)
i okazało się, że to jest całkiem smaczne :)
Nie używam cukru, więc w smaku wyczuwalna jest lekka goryczka- ogólnie 8/10 jeśli chodzi o smak. Napój dokładnie się rozpuszcza, nie pozostawia żadnych pływających cząsteczek na powierzchni.

Ja znalazłam swoją alternatywę, a Ty?
Zachęcam do spróbowania, macie w czym wybierać, bo na ten moment dostępna jest w kilku wariantach:

wersja instant


 płynny ekstrakt




Jeśli chcesz wiedzieć gdzie kupić i jak jeszcze można wykorzystać Cykoriadę 
to nie czekaj tylko KLIKAJ



9 komentarzy:

  1. Nie znałam tych produktów. Kiedyś lubiłam pić kawę z cykorii, więc na pewno byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją piję od czasu do czasu ;) Kawy za to w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cykoria ma cudowne właściwości dla organizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cykoria w kawie to brzmi strasznie ;) ale może to byc jakas alternatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może też kiedyś spróbuję :) fajny zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, ale powiem szczerze, że mnie nimi zaciekawiłaś. http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kawę, ten produkt zapowiada się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger