Haul zakupowy Rosegal

   Drogie Panie :) Znowu trochę nas tu mało, gdyż kończymy remont i niedługo przeprowadzamy się już do swojego mieszkania. Większość rzeczy mam już popakowane w kartony; a wciąż przychodzą mi nowe zamówienia. Tym razem zapraszam na przegląd mojego krótkiego zamówienia z Rosegal:

1. Sportowe legginsy. Przed ciążą dużo biegałam, teraz mam zamiar powrócić do tej aktywności, dlatego kompletuję swoją garderobę. Podoba mi się ich kolor, nie prześwitują, ale są cienkie- zimą raczej ciężko będzie w nich biegać. Nie wiem jak z ich zachowaniem 'na trasie'. KLIK

2. Trencz. Chciałam coś na wiosnę, co będzie w stylu casusal.
Myślałam, że będzie grubszy. Materiał strasznie się gniecie, na pewno nie będzie chronić przed wiatrem czy deszczem- to raczej taka narzutka na ciepłe dni- bo w chłodny poranek też się nie sprawdzi. KLIK




3. Bluza męska. Myślałam, że w końcu trafię z rozmiarem dla M- niestety. Bluza jest dobra na mojego brata- 30cm niższego i lżejszego o jakieś 40kg. Ma ładny kolor, jest dobrze uszyta, nie odstają żadne nitki, ale mam wrażenie, że materiał jest lekko sztuczny. Nie mniej jednak, bratu się podoba. KLIK


8 komentarzy:

  1. Fajne, ale nie chcę nawet myśleć jakbym w tych leginsach wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten trencz wygląda na bardzo cieniutki :( Więc tak jak pisałas, na chodne dni się nie nada :(

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobiece ubrania w ogóle są cieńsze niż kiedyś, chcą byśmy kupowały ich więcej i nosiły warstwy. Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że trencz taki cieniutki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy kupiłaś, ale leginsy wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy świetne. Bardzo fajny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger