Zimowo wiosenne zamówienie z Zaful

  Drogie Panie :) Miałam nadzieję, że już powoli wszystko będzie zmierzać ku wiośnie... a tu okazuje się, że zima na dobre się rozgościła z tymi ujemnymi temperaturami.
Moje zamówienie z Zaful jest odwzorowaniem aktualnej pogody, zamówiłam wiosenną ramoneskę i zimowe śniegowce.

1. Ramoneska z ekoskóry imitującej zamsz [klik]



  Bardzo przyjemna w dotyku. Materiał jest elastyczny, więc fajnie dopasowuje się do ciała. Zamki dobrze przyszyte, nie odstają żadne nitki, wszystko działa- nic się nie zacina. Kolor identyczny jak na zdjęciu. Nie pachniała brzydko.




2. Buty śniegowce [klik]




  Nie wiem co mnie podkusiło by wybrać różowy 😁 Nie mniej jednak, buty są naprawdę fajnie wykonane; stabilne, nie przesuwają się na stopie. Materiał w dotyku przypomina zamsz, a w środku jest przyjemne futerko. Sugerowałam się tabelką rozmiarową- w Pl biorę 38, tutaj zamówiłam 39.






24 komentarze:

  1. Kurtka jest świetna! :) Buty mi się podobają ale już troszkę nie w moim stylu, jednak podejrzewam, że muszą być milusie i cieplusie ^^

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ramoneska świetna! buty to moglabym nosic jako papcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również nie wiem co się stało w głowie ale poluje na różowe trapery a do tego różową parkę - oczywiście odcienie pastelowe :D a kiedyś tego koloru wprost nie tolerowałam! Gusta jednak się zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka bardzo fajna! Mam praktycznie taką samą z Zary w różowym kolorze i już nie mogę się doczekać wiosny, aby nosić ją jako jedyna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty super, ale kurteczka wymiata. Myślę nad taką ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. śniegowce są cudowne, też takie chcę i właśnie różowe, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ramoneska, mam na zbliżającą się wiosnę bardzo podobny model w nieco jaśniejszym kolorku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki są przeurocze. Na pewno ciepłe i wygodne. Ciekawa jestem, czy znalazły się rozmiar dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę ramoneskę w kilku kolorach i ją bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam lubię róż haha, szczególnie pudrowy :) buty super, choć nie wiem czy bym włożyła (chodzi o model) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska wygląda świetnie :) Zastanawiam się nad zakupem takiej na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta ramoneska. Uwielbiam takie i w tym roku muszę kupić sobie kolejną, bo zeszłoroczna już mi się aż tak nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie ta ramoneska :D ale wolałabym odcień czarny xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja szukam Ramoneski dla siebie - ta mi się podoba ale wydaje mi się że w XL nie wejdę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zamówienie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są super :) Uwielbiam takie ocieplane buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarówno buciki, jak i kurteczka bardzo fajne! Podobają mi się rzeczy z Twojego zamówienia;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie ta ramoneska muaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie buty fajne :D fajnie sie prezeentujaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty świetne ;D choć teraz wolę rozgladac się za wiosennym obuwiem. Mam dosc zimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śmieszne te buciki 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ta ramoneska! Właśnie czegoś takiego brakuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger